Juhannusjullikka Korkeimmalta hallinto-oikeudelta
tuli 10.6.2022, kuudennen lapsen lapsen syntymäpäivänä!

Epäilty virkamieshallinnon jatkettu,tahallinen törkeä rikollinen toiminta on jatkunut kesäkuusta 2011 alkaen:

 

Poliisien ja verovirkailijan yhteistyössä v. 2011aloittama perätön syyttely, syyttäjä Sari Ahon järjestämä rikosoikeudenkäynti päättyivät kaikkien syytteiden hylkäämiseen, lainvoimaiseen tuomioon 27.12.2015  ja lisäksi Helsingin hallinto-oikeus poisti kesäkuussa 2015 lakien vastaisesti laaditun verotarkastuksen perusteella määrättyjä ennakonpidätyksiä ja työnantajamaksuja. Verotuksen oikaisulautakunta teki 3 erillistä päätöstä, että verotarkastuskertomus VETAUVT2012T323 oli tehty vastoin lakeja, asetuksia, säädöksiä ja verohallinnon työohjeita mutta virheelliseksi tuomitun kertomuksen perusteella, tosiasioiden ja lakien vastaisesti tehdyt päätökset arvonlisäverosta, 384 000 euroa on verohallinto silti pitänyt voimassa ja tietysti eurot pimeillä tileillään. Myös verotarkastaja Seppo Jauhiaisen keksimä peitelty osingonjako osakkaalle, jolle yhtiö palautti saamaansa lainaa on myös verotettu ja veroa korotettu, menetys yli 130 000 euroa. Raskaista. törkeistä ja tahallisista virkavallan ja harkintavallan väärinkäytöksistä epäiltyjä poliiseja tuki YLE A-studio, rikostoimittaja Päivi Happosen voimin, väärää tietoa uutisoitiin koko maailmaan. 

Mikään oikeudenvalvontataho ei ole halunnut korjata lakien vastaisesti tehtyjä virheellisiä verotuspäätöksiä, vaikka laki sanoi 2010-2012, että keskeneräiseen tilikauteen ei saa kohdistaa verotarkastusta eikä keskeneräiseen tilikauteen saa määrätä veroja ja että käytettäessä arvioverotusta, on arvioverotukselle esitettävä selkeä laskennallinen ja perusteltu peruste.  Mutta lait eivät koske verohallintoa eivätkä poliisia vaan "harmaan talouden tehostetun viranomaisyhteistyön" virkamiehet saavat vaihtaa tietoja keskenään lakien vastaisesti joutumatta siitä vastuuseen sekä salata VIRKE-iskun kohteeksi joutuneilta uhreilta virkamiesten välillä liikkuvaa tietoa, muistioita ja kuviteltuja tarinoita.

Sauli Niinistö, Tarja Halonen, Matti Vanhanen, Jyrki Katainen, Alexander Stubb, Juha Sipilä, Antti Rinne ja Sanna Marin ovat keskeiset vastuuhenkilöt, jotka ovat kehittäneet, hyväksyneet ja vahvistaneet VIRKE-lainsäädäntöä ja sen valmistelua sekä myöntäneet epämääräisille viranomaisten yhteistoimintaprojekteille varoja useilla hallituskausilla ilman, että varojen käyttöä olisi tarkoin valvottu tai että viranomaisten mielivaltaisten kommandoiskujen lain mukaisia tuloksia olisi valvottu. Pikemminkin vaikuttaa siltä, että rehellisten kansalaisten ja yhtiöiden kimppuun käyneiden virkamiesjengien toimet on haluttu salata samoin  kuin tehtiin Eduskunnan saunassa vietettyjen bileiden osalta?

Suomen ylin valtiojohto ja korkeimmat oikeudenvalvojat eivät kunnioita käräjäoikeuden ratkaisua tai Helsingin hallinto-oikeuden ratkaisua jonka mukaan on selvää, että poliisit, verotarkastajat, syyttäjä Sari Aho, eläkevirkailija Teija Lääveri, toimittaja Päivi Happonen ovat yhdessä ja esimiestensä suojelemina toimineet lakien vastaisesti esittäessään perättömiä syytöksiä ja aiheuttaneet valtavia taloudellisia menetyksiä Virtasen perheelle?

Valtakunnan syyttäjäviraston virkamiehet, Valtion talouden valvontaviraston virkamiehet, Eduskunnan oikeusasiamiehen viraston virkamiehet, Eduskunnan oikeuskanslerin viraston virkamiehet, Poliisihallituksen, Helsingin poliisin, Itä-Uudenmaan poliisin ja verohallinnon virkamiehistö, ainutkaan noissa joukoissa ei halua noudattaa lakia, jonka mukaan syytekynnys on matala ja kun selkeästi on käräjäoikeuden tuomio, Helsingin hallinto-oikeuden tuomio, verotuksen oikaisulautakunnan päätöksiä osoittamassa, että VETAUVT2012T323 on laadittu lakien vastaisesti ja sen perusteella on määrätty virheellisesti veroja niin sopinee kysyä, onko Suomi rikollisvaltio, missä lait on vahvistettu virkamiesten rikottaviksi?

Korkein hallinto-oikeus  jatkaa raskaista, törkeistä ja tahallisista lakien rikkomisista ja virkavallan väärinkäyttämisistä epäiltyjen poliisien, verovirkailijoiden ja syyttäjän suojelemista estämällä lakien vastaisesti määrättyjen verotuspäätösten purkamista. Harkintavaltaa käyttäen KHO ei edes lue esitettyjä väärien päätösten purkuhakemuksia, kun KHO tukeutuu rikollisesti toimineen verotarkastajan laatimaan VETAUVT2012T323 tarinaan joka on  perätön ja määrännyt veroja lakien vastaisesti. Ketjurikos virkamafiassa?

Korppi ei korpin silmää noki, ei edes nimikirjoitusta ole KHO:n ylimystö päätökseen kirjoittanut kun joku on todennut, ettei asiaa tutkita. KHO suojelee rikollisia virkamiesketjuissa?

KORKEIN HALLINTO-OIKEUS                        Päätös                                                                                             Hl 790/2022

09.06.2022

Dnro 22856/03.04.04.04.38/2021

Asia                Lainvoimaisten päätösten purkamista koskeva hakemus

Hakija                                  Antiokia oy (0853937-7)

Päätökset, joita hakemus koskee

Verohallinnon arvonlisäveron maksuunpanopäätökset 5.2.2013 kohdekausille 12/2010, 1/2011, 3/2011, 4/2011 ja 6/2011.

Helsingin hallinto-oikeuden 13.4.2016 antama päätös numero 16/0417/1, jolla Antiokia Oy:n valitus on hylätty.

Korkeimman hallinto-oikeuden 10.11.2016 antama päätös taltionumero 4800, jolla Antiokia Oy:n valituslupahakemus on hylätty.

Korkeimman hallinto-oikeuden I. 12.2017 antama päätös taltionumero 6263 , jolla Antiokia Oy:n purkuhakemus on hylätty.

Korkeimman hallinto-oikeuden 2.7.2020 antama päätös taltionumero 2905, jolla Antiokia Oy:n purkuhakemus on jätetty tutkimatta.

Korkeimman hallinto-oikeuden 20.8.2021 antama päätös taltionumero H2820/2021 , jolla Antiokia Oy:n purkuhakemus on jätetty tutkimatta.

Korkeimman hallinto-oikeuden ratkaisu

Korkein hallinto-oikeus ei tutki hakemusta.

Vaatimukset ja lausumat korkeimmassa hallinto-oikeudessa

(1)                         Antiokia Oy on tänne 25.8.2021 saapuneessa hakemuksessaan vaatinut yllä mainittujen päätösten purkamista. Yhtiö on esittänyt muun ohella, että purettavaksi haettava hallinto-oikeuden päätös on perustunut yksinomaan verotarkastuskertomukseen eikä yhtiön asiassa esittämää laaj aa ja perusteellista selvitystä ole otettu asianmukaisesti huomioon.

Korkeimman hallinto-oikeuden ratkaisun perustelut

(2)                         Oikeudenkäynnistä hallintoasioissa annetun lain 117 1 momentin mukaan korkein hallinto-oikeus voi purkaa lainvoimaisen hallintopäätöksen tai hallintotuomioistuimen lainvoimaisen päätöksen, jos:

1)                           asianosaiselle ei ole annettu oikeutta tulla kuulluksi tai asian käsittelyssä on tapahtunut muu menettelyvirhe;

2)                           päätös perustuu sellaiseen ilmeisesti väärään lain soveltamiseen tai erehdykseen, joka on voinut olennaisesti vaikuttaa päätökseen;

3)                           asiaan on tullut uutta selvitystä, joka olisi voinut olennaisesti vaikuttaa asiaan, eikä johdu hakijasta, että selvitystä ei ole aikanaan esitetty;

4)                           päätös on niin epäselvä tai puutteellinen, ettei siitä käy ilmi, miten asia on ratkaistu.

(3)                         Oikeudenkäynnistä hallintoasioissa annetun lain 118 4 momentin mukaan oikeudenkäynnin osapuoli saa hakea samassa asiassa päätöksen purkamista vain kerran, jollei asiaa ole erityisen painavasta syystä välttämätöntä tutkia uudelleen.

(4)                         Kun otetaan huomioon korkeimmassa hallinto-oikeudessa esitetyt vaatimukset ja asiassa saatu selvitys, Antiokia Oy:n hakemuksen tueksi ei ole esitetty sellaisia erityisen painavia syitä, joiden johdosta asiaa olisi välttämätöntä tutkia uudelleen. Hakemus on näin ollen jätettävä tutkimatta.

Korkein hallinto-oikeus:


Laura Peni

Asian esittelijä, oikeussihteeri

Jakelu

Päätös

Antiokia Oy, oikeudenkäyntimaksu 510 euroa

Jäljennös

Verohallinto/Oulu

Asiakirjat

Verohallinto/Oulu

Asiakirjan oikeaksi todistaa


Jaostosihteeri Tuula Pelkonen


Sihteeritasolla käsitellään KHO:ssa rikosoikeudenkäynnissä tehtyä tuomiota, jossaVETAUVT2012T323 tuomittiin virheelliseksi ja todettiin, ettäAntiokiaOy:llä oli oikeus vähentää arvonlisävero ja ja siten saada palautus. Samoin rikosoikeudenkäynnissä tuomittiin, että osakas oli antanut yhtiölle lainaa ja yhtiö oli maksanut lainaa takaisin, ei jakanut osinkoa. Rikosoikeudenkäynnissä verotarkastaja tunnusti, ettei ollut edes tarkistanut mikä oli yhtiön kirjanpidossa esitetyn lainatilin sisältö ja saldo. KHO ei noudata lakia?


Mutta kuten hallinto-oikeuden esittelijä on aikaisemmin sanonut: "Me paskat nakataan rikostuomioille, meillä on ihan omat lait!"


Taistelu lakien mukaisen tuomion saamiseksi jatkuu, vahingonkorvausvaade kasvaa korkoa miljoonan vuodessa ja tämä KHO:n päätös olla tutkimatta vääriä päätöksiään antaa lisää ainesta vahingonkorvauskanteelle.


Rikosoikeudenkäynnin äänitteet olivat KHO:lle toimitetussa aineistossa mutta verotarkastajan tunnustuksen kuuleminen ei ole kiinnostanut..

https://soundcloud.com/search?q=keijo%20virtanen


MIKSI SUOMI HALUAA JATKAA VIRKAMIESRIKOLLISUUTTA SUOJELLEN?







Perustuslain hengen mukaan jokaisen Suomen Tasavallan hallintoon kuuluvan poliittisen päättäjän ja virkamiehen velvollisuus on noudattaa lakia? Jos tietää rikoksen tapahtuneen, on velvollinen siitä ilmoittamaan?

Suomen valtion ylin johto ja elitistiset virkamiehet ovat suunnitelleet "harmaan talouden torjumisen virkamiestoiminnan yhteistyöprojektin" salliakseen suosikeilleen mahdollisuuden iskeä valitsemiensa kohteiden kimppuun ja tuhota ne riistämällä ihmisoikeudet, takavarikoimalla varat ja siten estämällä mahdollisuuden oikeudenmukaiseen ja lakeihin perustuvaan oikeudenkäyntiin.

Suomen hallinnon rakenteellisen korruption ja rikollisen virkavallan väärinkäytön avainsana on HARKINTAVALTA. Kansalaisen ja rehellisen yhtiön kannalta virkamiehen harkintavalta on usein MIELIVALTAA. On turha puhua Italiasta mafian hallitsemana, kun Suomea hallitsevat ylimmät virkamiehet ja puoluepamput käyttävät virkavallan HARKINTAVALTAA riistääkseen ihmisoikeudet ja muut perustuslaissa mainitut kansalaisoikeudet rehellisiltä kansalaisilta, jotta Suomen johtava mafia saa lähipiireilleen valtaa ja omaisuuksia ja valittujen kohteiden mahdollisuudet rehelliseen yritystoimintaan ja työn tekemiseen tuhotaan, kuten Suomen virkamafia on Virtasen perheen kohdalla toiminut.

"Ei rikosta, ei tutkita, ainahan voitte valittaa jos tuntuu että olette vääryyttä kärsineet"

Tuota samaa lausumaa ovat toistaneet raskaista, törkeistä ja tahallisista lakien rikkomisista ja virkavallan väärin käytöstä epäillyt poliisit, verotarkastajat, syyttäjät ja kaikkien ylempien oikeudenvalvojien virkamiehet. Edes salattuja virkamiesmuistioita ei ole annettu puolustautumiseen, nyt niitä haetaan vahingonkorvausten oikeudenkäyntiin. 

Miksi verovelvollisia pakotetaan pitämään taloudelliset asiat osakeyhtiölain, kirjanpitolain, verotuslakien, rikoslain ja monien asetusten ja säädösten mukaan valvotussa muodossa, kun poliisi Hans Pirttilä ja verotarkastaja Seppo Jauhiainen keskeisinä epäiltyinä ohittivat kaikki viranomaisrekisterit, ohittivat erilliset oikeudelliset yksiköt, erillään olevat taloudelliset etupiirit ja samaistivat omien keksittyjen keinotekoisten kuvitelmiensa mukaan yksilöt, perheet, yhtiöt eivätkä uskoneet mihinkään tosiseikkoihin, todisteisiin, todistajien lausumiin? Totuus oli oikein laaditussa, tarkastetussa kirjanpidossa ja esitettiin vastineena sekä poliisille että verotarkastajille tarinankertojien vielä viimeistellessä perättömiä syytteitä:

https://drive.google.com/file/d/1NOx1x6MVn4138b2jq2CKmw6PK1BlPRIl/view





Comments

Popular posts from this blog

Verotarkastajan joulutoivotus

12 vuotta raskaista, törkeistä ja tahallisista virkavallan väärinkäyttämisistä epäiltyjen virkamiesten jahdin kohteena ei johda edes virkamiesrikosten tutkintaan?